ساحل دریا

ساحل دریا

دیگر لازم نیست به ساحل دریا بروید؛ ما ساحل دریا رابه خانه هایتان می آوریم.
ساحل دریا

ساحل دریا

دیگر لازم نیست به ساحل دریا بروید؛ ما ساحل دریا رابه خانه هایتان می آوریم.

من دلم بازی می خواهد تو چطور

چهارشنبه ۱۷ مهر روز جهانی کودک بود. به همین خاطر مهد کودک سابق پسرم محمد امین که پیش دبستانی میره ؛ ایشان و ما را به جشنی بدین مناسبت در روز جمعه دعوت کرد .

جشن زیبائی بدون هیچ هزینه ی اضافی و با استفاده از امکانات موجود در مهد کودک. تقریبا تمام پدر و مادرهای مهد کودکی ها آمده بودند.فضای مسرت بخشی که چند ساعتی بطول انجامید. در این جشن مطلبی را به خانواده ها دادند که بهانه ی نوشتن شده است. متن زیر بدون هیچ توضیح اضافه ای از آن برگه برایتان درج می شود.  

 

 

   

وقتی که بچه بودم 

همیشه می گفتی ؛ بازی نکن 

بازی کار احمقانه ای است  

جای آن کاری یاد بگیر 

برای همین من هرگز هیچ بازی ای یاد نگرفتم 

و همیشه بازنده بودم 

حالا هم که بزرگ شده ام خودم را به باختن می زنم 

چون بزرگ هستم 

و دیگر برد و باخت برایم مهم نیست 

من به بازی ها اهمیت ندادم 

اما تو دادی 

تو با همین بازی  

مرا سوسک کردی 

مگس کردی 

مرا برده ی خودت کردی 

وبعد به من دستور دادی  که چه کنم 

چون تو بازی را بلد بودی 

و نگذاشتی که من هم یاد بگیرم 

پس حالا بیا تا آخر بازی کنیم 

تو نقش کسی که دستور می دهد 

و من نقش کودک احمقی  

که فقط گوش می دهد 

و همه ی دستورات تو را غلط می فهمد 

و کاری را که تو می خواهیخلافش را انجام می دهد 

تو هی داد می کشی 

من هی می خندم 

این فقط یک بازی است 

یک بازی کودکانه برای خندیدن 

چرا گلویت را پاره می کنی ؟ 

من باید کارهای احمقانه کنماین فقط یک بازی است 

همان بازی که وقتی بچه بودیم 

آرزویش را به دلم گذاشتی 

وگفتی نکن کار احمقانه ایست 

حالا یک چیز دیگر بگو 

یک دستور دیگر بده 

تا من درست خلافش را انجام دهم 

بگو کاری پیدا کن 

تا من همه ی عمر بخوابم و هیچ کاری نکنم 

بگو خانه را مرتب کن 

تا من خانه ات را به آتش بکشم 

بگو مودب باش 

تا من چشمهایم را ببندم و بمیرم 

بگو می خواهی زندگی کنی 

تا پدرت را دربیاورم و نگذارم 

بگو زود باش 

من دلم بازی می خواهد؛ تو چطور ؟ 

نظرات 12 + ارسال نظر
[ بدون نام ] چهارشنبه 24 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 05:03 ب.ظ http://www.sheen.blogsky.com

سلام وب خوبی داری به من هم سربزن در ضمن آموزش دریافت گوشی رایگان از اینترنت.
www.sheen.blogsky.com
تبادل لینک هم میکنیم.

زهرا پنج‌شنبه 25 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 10:17 ب.ظ http://salamiran2000.blogfa.com

سلام وست گرامی من هم شاعر هستم وبعضی شعر های تازه ام را در وبلاگم گذاشته ام خوشحال میشم که دیدن بفرمایید.باتشکر زهرا

سیاوشون شنبه 27 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 09:26 ق.ظ http://siavashon.ir/

با سلام
مقاله شما با عنوان« پول ملی و حذف صفر» در سیاوشون منتشر گردید.
با سپاس از جنابعالی و به امید دیگر مقاله های ارزشمند شما

ابوذر باقرسلیمی یکشنبه 28 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 04:42 ب.ظ http://baghersalimi.blogfa.com

سلام مهندس مطلب زیبایی بود. عکس محمد امین هم جالب بود.

رضا طاهری نیا چهارشنبه 1 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 11:21 ق.ظ http://WWW.RTAHERINIA.BLOGFA.COM

سلام.
فصل سراسر احساس پاییز و ...
کودکی... کودکی... یادش بخیر!

رضا اسحاقی دوشنبه 6 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 12:29 ب.ظ

سلام مهندس
امیدوارم منو بشناسی و یادت باشه
پیدا کردن وبلاگت بهونه ای شد تا این پیغام رو برات بگذارم
لطفا شماره تماس و ایملت رو برام بفرست
قربانت
رضا

پهلوان شنبه 11 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 11:57 ق.ظ http://it24.blogfa.com

سلام مهندس
خوشحالم از اینکه به عنوان یک همشهری با شما اشنا شدم در نظر دارم خدمتی اندک و ناچیز به همه همشهریان عزیزم بنمایم بنده چند سالی است که به اشتغال زایی اینترنتی توجه دارم و معتقدم نباید از این فرصت بدست امده و مدرن در قرن ۲۱ به راحتی گذشت به همین منظور انچه اموخته ام را در قالب یک وبلاگ در اختیار دوستانم قرار میدهم تا همه بتوانند از اینترنت کسب درامد کنند با روزی ۱۰ دقیقه صرف وقت که مزاحم کار کسی هم نمیشود.لطفا وبلاگ من را با نام کسب درامد رایگان برای رامسری های عزیز لینک کنید
http://it24.blogfa.com

سرمدستان شنبه 11 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 12:09 ب.ظ http://sarmadestan.blogfa.com

حاجی سلام
احوالات شما
انشاالله که خوب باشید
مطلبت جالب بود
خیلی وقته ننوشتی
منتظریم
یاعلی

مهدی دوستی سه‌شنبه 28 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 03:00 ب.ظ http://doosti77.blogfa.com

سلام آقا مهدی.مطالب وبلاگت مثل همیشه بوی تازگی میده .موفق باشی.

آرش رحیمیان یکشنبه 10 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 11:37 ب.ظ

مهندس جان ممنون.من هر از چند گاهی سری به سایت شما میزنم و هر دفعه مطلب جالبی از شما میبینم.
موفق و موید باشید

بهروز احمدخانی دوشنبه 11 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 03:13 ب.ظ

سلام آقا مهدی
وبلاگ خوبی داری .منتظر مطالب جدید شما هستم.
پیروز باد

سلام
سپاس از لطفت.

آوای رامسر سه‌شنبه 12 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 09:10 ب.ظ

سلام خواهش می کنم مرسی الان که دیر وقته ولی در اسرع وقت تماس می گیرم
بابت رامسر نوشت و ساحل دریا هم باید بگم فرقی نمی کنه هر دو که یکی است نیست ؟؟؟!!!!

سلام
خوشبختانه یا متاسفانه نیست.
با سپاس

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد