ساحل دریا

ساحل دریا

دیگر لازم نیست به ساحل دریا بروید؛ ما ساحل دریا رابه خانه هایتان می آوریم.
ساحل دریا

ساحل دریا

دیگر لازم نیست به ساحل دریا بروید؛ ما ساحل دریا رابه خانه هایتان می آوریم.

... و باز خرداد

سخن مدیر مسوول هفته نامه ی « ساحل دریا » شماره ی  76  ؛  11 خرداد ماه  1395


خرداد ماه است و لازم است یادی از معمار انقلاب اسلامی و بنیان گذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی رحمت الله علیه شود . او که با خلوص نیت و تلاش بی حد و تحمل سختی های بسیار توانست تحقق وعده داده ی الهی " ان الله لا یغیر ما بقوم حتی یغیروا بانفسهم  " را رقم زند .


 هرچند در زمان حیات آن پیر فرزانه درگیری های ابتدای انقلاب ، جنگ های داخلی وخودمختاری های مناطق مختلف ، ترورهای شخصیت های مهم انقلاب ، کودتای نافرجام ، مداخله ی نظامی آمریکا و حمله ی شکست خورده اشان در طبس ، جنگ تحمیلی و تحریم های ناجوانمردانه ی استکبار شرق و غرب باعث شد ایشان از ساماندهی داخلی نظام بر کلیه ی اصول اسلامی موفق نشدند اما به یقین در بارور کردن نسلی انقلابی و اسلامی نقشی بی بدیل داشتند. این نسل همانی است که امام در وصیت نامه ی الهی و سیاسی اش آن ها را از مردم حجاز در زمان رسول الله صلی الله علیه و آله و مردم کوفه در زمان حکومت حضرت علی علیه السلام برتر و بالاتر می داند و بدان ها افتخار می کند.


امام عامل تغییر همه جانبه در مردمی شد که در دوران دفاع مقدس "  جز خدا  " ندیدند. رحلت او در شامگاه 13 خرداد ثلمه ی بزرگی بر اسلام و ایران وارد کرد و مردم قدر شناس همان گونه که پس از 15 سال در ابتدای انقلاب به پیشوازش رفتند ، ده سال بعد چنان بدرقه اش کردند که پر جمعیت ترین تشییع پیکر یک انسان در تاریخ لقب گرفت. روحش شاد و غریق نعمات الهی باد.


گام دوم جمهوری اسلامی با انتخاب حضرت آیت الله سید علی حسینی خامنه ای به رهبری نظام اسلامی وارد فاز جدیدی شد و با درایت و رهنمودهای ایشان خطرات و بزنگاه های تاریخی بسیاری پشت سر گذاشته شد. اینک جمهوری اسلامی مقتدر و امن در خاورمیانه چون نگینی پر تلالو می درخشد و دشمنان قسم خورده ی انقلاب چاره ای جز کوتاه آمدن ندارند.

ایران کشوری شده است علمی و هسته ای ، توانمند و موثر که دشمن قسم خورده اش عراق ، چاره ای جز پذیرفتن نظرات ارزشمند مستشاران نظامی اش ندارد ، حریم اهل بیت در سوریه به اعتراف دشمنان ایران ، بدون حضور مدافعان حرم ، سال های قبل بدست تکفیری ها می افتاد ، حوثی های یمن با پشتوانه ی معنوی انقلاب اسلامی  دو سال است در مقابل کشور سرمایه سالار وهابی با چنگ و دندان مقاومت کرده اند و حزب الله لبنان و مرزهای فلسطین با نام ایران رنگ مقاومت گرفته است.


همه ی این ها با اتکال الهی مردم ، وحدت کلمه ی و فرمان پذیری از ولایت فقیه شکل گرفته است و امید است با پرچم عدالت گستر قیام قائم عجل الله تعالی فرجه الشریف در هم آیخته شوند و وعده ی الهی جهانی عدالت گستر در امتداد انقلاب اسلامی ایران شکل گیرد.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد