ساحل دریا

ساحل دریا

دیگر لازم نیست به ساحل دریا بروید؛ ما ساحل دریا رابه خانه هایتان می آوریم.
ساحل دریا

ساحل دریا

دیگر لازم نیست به ساحل دریا بروید؛ ما ساحل دریا رابه خانه هایتان می آوریم.

راه اندازی نسخه ی آزمایشی اینترنتی ساحل دریا

نشریه ی ساحل دریا به منظور اطلاع رسانی برخط ( On Line ) نسخه ی آزمایشی خود را در قالب وب نوشت در معرض دید عموم قرار داده است.

البته به زودی سایت sadaonline.ir با نظرات تکمیلی شما راه اندازی خواهد شد.


تا راه اندازی سایت رسمی ، نسخه ی آزمایشی اینترنتی با آدرسSadaonline.blogsky.com راه اندازی شده است.


 در اولین پست های این سایت ؛ اسامی کاندیداهای میان دوره ای مجلس در رامسر ، تنکابن و عباس آباد ؛ کاندیداهای روز اول شورای شهر کتالم و سادات شهر ، معارفه ی رئیس جدید دانشگاه پیام نور ، مراسم فاطمیه در مصلی رامسر و حواشی خواندنی آن را می توانید ملاحظه کنید.


شما نیز با ارسال خبر و مطلب و نظر می توانید در بهتر شدن سایت همکاری نمائید.


انتقادات ، پیشنهادات و راه کارهای شما به کامل شدن سایت کمک خواهد کرد.


برای مشاهده ی نسخه ی آزمایشی « ساحل دریا آن لاین » می توانید به آدرس زیر مراجعه نمائید :


Sadaonline.blogsky.com

شورای شهر جدید

سخن مدیر مسوول نشریه ی « ساحل دریا » شماره ی 18 ؛ فروردین ماه   1392



26 فروردین 92 آغاز ثبت نام نامزدهای داوطلبی در شورا های سراسر کشور است.


مردم به درستی ثابت کرده اند که پای جمهوریت نظام اسلامی محکم و پایدار ایستاده اند و علیرغم همه ی ناملایمات موجود حضور خود در عرصه های انتخاب کنندگی را به نحو احسن انجام داده اند.


روی سخن با آنانی است که عزم خود جزم نموده اند تا در کرسی شوراها جلوس نمایند و بر طبق شعارهای از پیش تعیین شده ، راه خدمت به مردم را در پیش گیرند.


پیش از ثبت نام شاید لازم باشد فقط یک دور وظایف و اختیارات شوراها مطالعه شود و آن گاه در تنظیم شعارها بر اساس آن وظیفه و آن اختیار شعار داده شود.


اشکالی که در شعارهای منتخبین قبلی بود و اکنون که  حدود دوسال بیش از مدت مقرر بر صندلی شورا جلوس کرده اند نیز متوجه نشده اند که وظایفشان چه بوده است !!!؟


هنوز بر عملکرد اجرائی که کار شهرداری ها و دهیاری ها ست ؛ به عنوان عملکرد درخشان خود پای می فشرند و بالطبع کاستی های این بخش را عملکرد ضعیف شهرداران می پندارند.


اعضای شورا و کاندیداهای آتی لطفا یک بار و فقط یک بار وظایف و اختیارات شورا را مطالعه کنید تا در سر بزنگاه نگوئید که نمی دانستیم !


انتخاب شهردار و نظارت بر عملکرد او ؛ تاکید می شود نظارت بر عملکرد شهردار از وظایف مصرح در قانون شوراهاست و هیچ توجیهی نمی تواند ضعف عملکردتان را رفع و رجوع کند.


تجربه ی تلخ انتخاب شهرداران قبلی در شورای شهر رامسر ؛ چند سال عقب ماندگی شهر را به دنبال داشت و این گناه نابخشودنی اعضای حاضر در شورای فعلی است.


پیشنهاد می شود کاندیداها قبل از ورود در عرصه ی انتخابات ائتلاف به تعداد کرسی های شورا تشکیل دهند ، شهردار آتی خود را انتخاب نمایند و برنامه های مدیریت شهری آتی را شفاف به مردم عرضه بدارند.


اگر پیش از انتخابات نمی توانید ائتلاف لازم را تشکیل دهید لطفا ثبت نام نکنید. چرا که شما نیز پا به محیطی می گذارید که از اساس بر مبنای خود رائی شکل گرفته است و در نتیجه ،  رسیدن به توافق در زمینه ای لازم دور از ذهن است.

شورایی متفق القول و متحد برای رسیدن به محیطی آباد حق همه ی شهروندان است.